Final countdown - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Iris Laat - WaarBenJij.nu Final countdown - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Iris Laat - WaarBenJij.nu

Final countdown

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

27 Augustus 2009 | Singapore, Singapore

Nog om en nabij de 20 uur en ik ben thuis. Thuis, waar de maaltijden wat afwisselender zijn dan rijst of mie, waar de wc zichzelf doortrekt in plaats van de emmertjes water die ik er nu zelf in moet gooien en waar de douche warm is (daar heb je hem weer).

Kuala Lumpur is een heerlijke stad. We sliepen in het oude gedeelte en wel in een stationshotel uit de vorige eeuw, een ontzettend mooi gebouw. Hier hebben we huisgemaakte Sangria gedronken om te vieren dat ik ouder en wijzer ben geworden, heb ik mijn laatste dollars opgemaakt aan shoppen (tot grote frustratie blijken de Aziatische maten niet aan mij besteed) en hebben we geprobeerd de Petronas Towers helemaal op de foto te krijgen (een onmogelijke opgave).

Een treinreis dwars door Maleisie bracht ons in Singapore. Inmiddels waren we een klein beetje klaar met het bezoeken van steden en omdat er niks anders te doen is dan een aantal van de honderden shopping malls te bezoeken, hebben we dit maar gedaan (tegen beter weten in, denk aan de Aziatische maten).

Inmiddels heb ik afscheid genomen van Nienke en haar bij Jetske achter gelaten. De afgelopen maanden waren een mooi avontuur, maar nu is het mooi geweest. Tot binnenkort!

Liefs Iris

P.S. Bedankt voor het achterlaten van de vele berichtjes, dat was leuk :-).

• 27 Augustus 2009 - 12:50

Ellen:

Tot snel chickie!!

• 27 Augustus 2009 - 14:17

Rik :

We zien ons snel! Goede reis terug!

• 27 Augustus 2009 - 14:42

Iris:

Ik vond jouw berichtjes ook leuk! :D tot volgende week! XXX Ps. je hebt van die laatste dollars dan toch wel iets in mijn "aziatische" maat gekocht? Ps2. raad eens wat ik van mijn laatste europese euro's heb gekocht? (Hint: Mexico!! Mexiiiihiiii...)

• 27 Augustus 2009 - 15:08

Sjoerd:

Op naar de "Iris is terug" Party! Goede reis nog.
    x

• 28 Augustus 2009 - 01:11

Nienke:

Jeee, nu ben je bijna thuis en boehoe voor hier! Wij knallen zometeen naar de trein... zonder plan. Maar moet weg hier uit Singapore, kom er nooit meer terug (denk dat deuntje erbij he ;))

Hebben ze het licht uitgedaan in het vliegtuig??

Kus